wtorek, 7 stycznia 2014

Wyzwanie!

Jestem dzisiaj tak zmęczona, że nie mam na nic siły. Pewnie jak większość z Was, ale trzeba się przyzwyczaić. Zielona herbata, fajna muzyka, i już czuję się lepiej. Zaraz idę robić sobie budyń, na który mam ochotę cały dzień, a jak go zjem to już będzie super. ;)
Jak pewnie zauważyliście postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu wymyślonym przez Klaudię z http://zeswiatafantazji.blogspot.com/. O co w nim chodzi? W każdym miesiącu zamieszczę recenzję filmu zagranicznego, ale żeby było trudniej nie będą to filmy produkcji amerykańskiej ani angielskiej. Muszę powiedzieć, że mam problem z takimi filmami. Jakoś nie mogę się do nich przekonać. W dużej mierze są to jakieś uprzedzenia, które istnieją tylko w mojej głowie. Dlatego dołączyłam do zabawy i oczywiście każdego do tego zachęcam! Aby dowiedzieć się więcej kliknijcie na baner po prawej. :D Pierwszą recenzję planuję dodać w weekend, ale to się jeszcze okaże. Najtrudniejszą rzeczą będzie znalezienie jakiś fajnych filmów. I tu zwracam się z prośbą do Was, znacie jakieś fajne, zagraniczne filmy?

"Supermassive Black Hole"



8 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje jakiegoś filmu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy z niecierpliwością na recenzję ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Adwokat z 2010 roku, francuski film, bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł, jednak w większości te filmy są trudne. Np. te które są nominowane w festivalu De Cannes. W zwyczaju są francuskie. Są naprawdę ciężkie do obejrzenia i zazwyczaj są to dramaty. Mimo to trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dziś jestem wyjątkowo zmęczona;c

    OdpowiedzUsuń
  6. oh w takim razie czekam na twoją opinię :)))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wyzwanie, mogą być "Nietykalni" ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Może to być trudne wyzwanie,ale trzymam za Ciebie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń