poniedziałek, 8 września 2014

Dzień 8

Poniedziałek nie jest moim ulubionym dniem tygodnia. Jeszcze nie przyzwyczaiłam się do wstawania tak rano. Nawet trzy dni w tygodniu, kiedy mam na 9 nie pomogły mi w tym. Są rzeczy, które zawsze mamy w lodówce i właśnie dzisiaj napiszę Wam osiem takich produktów.



1. Ser żółty

2. Ketchup

3. Mleko 

4. Jajka

5. Szczypiorek

6. Masło

7. Śmietana

8. Majonez

To pierwsze rzeczy, które przyszły mi do głowy. Jest wiele rzeczy, które w lodówce muszą być. ;)



Co Wy macie zawsze w lodówce?

"Sing"


23 komentarze:

  1. ja zawsze mam jajka;) hehe

    __________________
    a u mnie?
    fashionowo i seksownie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w lodówce zawsze jest światło i bita śmietana:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze mam mleko w lodówce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ketchup, musztarda, jajka, masło :D. Hmmm... jeszcze pewnie marchewka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie chyba podobne rzeczy jak u Ciebie :) Chyba tylko szczypiorku nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także mam ketchup, masło i majonez. Całej reszty czasami mi brakuje, a szczypiorku i mleka nie lubię :P Ja dodałabym jeszcze jakiś pikantny sos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak mleko to tylko z soji :)


    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm... co mam zawsze? Musztardę, masło, ser żółty :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wymienionych przez Ciebie, rowniez zawsze posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Majonez to podstawa w lodówce! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. światło ;P
    ,a tak na poważnie to : mleko, ketchup, jajka, margaryna, musztarda, śmietana

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie zawsze parówki, jajka, mleko i jogurty - bo to przysmaki juniora i nie może ich zabraknąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie zwykle jest mleko w lodówce, a w szafce płatki ;D I mogę to jeść codziennie ! Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie ketchup i smietana zawsze sa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie ketchup, majonez i jajka więc podobnie jak u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zawsze mam m.in ogórki dla świnek morskich :D

    OdpowiedzUsuń