środa, 3 września 2014

Dzień 3

Dzisiaj w ramach dziesięciodniowego wyzwania mam dla Was bardzo przyjemny post o marzeniach .


Marzenia ma każdy i to jest niesamowite. Nie ważne jak bardzo różnią się od siebie to wszyscy ludzie na Ziemi je mają.  Sprawiają, że nasza zwykła, szara rzeczywistość jest bardziej kolorowa. Napiszę Wam o moich trzech największych marzeniach.

1. Pojechać na koncert Imagine Dragons, czyli mojego ukochanego zespołu.


2. Podróżować. Chcę odwiedzić Nowy Jork, Londyn, Los Angeles i wiele innych miejsc.


3. Być po prostu szczęśliwym człowiekiem.



To są moje największe marzenia, a przynajmniej na tą chwilę. Mam nadzieję, że wszystkie uda mi się spełnić. Również Wam życzę spełnienia wszystkich marzeń. ;)

Jakie są Wasze największe marzenia?

"'Daydreaming"

17 komentarzy:

  1. Ojj jest ich dużo, podróżowanie też jest moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byc szczesliwym czlowiekiem, chyba najwazniejsze ;) To rowniez jedno z moich marzec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! Być szczęśliwym:) To jest piękne marzenie! oby się spełniło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podróżowanie jest również moim marzeniem, chciałabym zwiedzić cały świat ;) wszędzie jest inaczej a każdy kraj ma swój klimat, tradycję i kulturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę By wszystko się spełniło !!: * bardzo fajne wyzwanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym chciała pojechać na jakiś ogromny koncert:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim marzeniem jest wyjechać w jakieś ciekawe miejsce.
    Ps: Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te wyzwania.
    Życzę Ci, żebyś zrealizowała wszystkie marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również uwielbiam podróże i póki mam dużo wolnego czasu jeszcze to korzystam zanim pójdę do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę spełnienia tych wszystkich marzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że Twoje marzenia się spełnią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bardzo chciałabym podróżować i odwiedzić miasta, które wymieniłaś :) Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Być szczęśliwym - najwspanialsze marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. być szczęśliwym.. w tych czasach trudno na co dzień PRAWDZIWIE takim być

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, marzenia to dobra rzecz.. przez nie istniejemy :)

    OdpowiedzUsuń