czwartek, 17 lipca 2014

Biel idealna?

Znalezienie  dobrego białego lakieru nie należy do najłatwiejszych. Miałam ich już kilka, ale żaden z nich nie spełnił moich oczekiwań. Wciąż szukam mojego ideału, więc tym razem postawiłam za lakier nr 25 z Lovely Classic Nail Polish.  



Zawsze największym problemem jest krycie. Ten lakier potrzebuje 2 warstw, ale widać trochę prześwity i trzecia by nie zaszkodziła. Dość długo czekałam aż dobrze wyschnie, a w dodatku zrobiły mi się bąbelki. Trwałość jest przeciętna, u mnie wytrzymuje 2-3 dni jak większość lakierów. Pędzelek jest szeroki, typowy dla tej firmy. Jak dla mnie idealny.


Niestety nie jest to biel jakiej oczekuję. Chciałabym uzyskać taki „korektorowy” efekt. Nie jest to też najgorszy lakier jaki miałam. Sprawdzi się dobrze pod wzorki czy jakieś brokatowe top coaty lub lakiery, które nie kryją dobrze. Jest dostępny w Rossmanie za ok.6 zł/ 8ml. Na pewno się nie zmarnuje, ale ja wciąż szukam mojego ideału.

(na zdjęciach wyszedł dużo lepiej niż jest w rzeczywistości :p)

Lubicie białe paznokcie? Jaki jest Wasz ulubiony biały lakier?

"Too Young To Feel This Old"



33 komentarze:

  1. Nieźle wygląda :) Też szukam lakieru 'korektora' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam białego, ale szczerze podoba mi się bardzo :) nie pogniewała bym się gdyby schnął szybciej :p

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuj Inglot matowy
    kiedyś miałam na końcówki do francuskiego - byłam bardzo zadowolona
    fakt faktem - był matowy- ale można nałożyć top coat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za białymi paznokciami. Nie podoba mi się :)

    onlygrape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się skusze na niego bo właśnie ja pod wzorki raczej bieli szukam, samego go nakładać nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się mega podobają białe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie ich lakiery, są dosyć przyzwoite :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z białymi lakierami zawsze jest problem. Ja takiego nie mam, kupiłam za to ostatnio taki bardzo blady różowy, który nie raz wygląda na szarą biel.

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam jakiegoś białego lakieru, ale raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za bielą na paznokciach nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba i właśnie dlatego, że nie ma korektorowej bieli. Jeżeli takiej szukasz to uderz w zwykły lakier do frencha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście bardzo lubię biel na paznokciach i mam swoją ulubioną spośród lakierów GR :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjęciach wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja białych paznokci nie lubię, dlatego miałam w swoim życiu tylko jeden biały lakier, z Safari ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie się prezentuje :) faktycznie może pod jakiś brokat byłby też ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię jak lakier długo schnie, nie mam do tego cierpliwości i takie egzemplarze zawsze oddaję siostrze:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z białym lakierami generalnie jest taki problem, że są bardzo ciężkie w obsłudze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda prześlicznie na Twoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam u siebie żadnego białego lakieru właśnie dlatego bo nie mogę znaleźć tego co by mnie zadowalało.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam biel na paznokciach<3

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam białe paznokcie, ale nie trafiłam jeszcze na lakier biały którym dobrze malowałoby się

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny efekt, biel jest bardzo atrakcyjna na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Alez masz ladne paznokcie :) Biel sama w sobie swietna, szkoda tylko, ze warstwy krycia i trwalosc cienkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też jeszcze nie znalazłam dobrego, białego lakieru :( myślałam, że chociaż ten będzie fajny

    OdpowiedzUsuń
  25. ja ostatnio kupilam biel z Wibo i równiez mnie nie zadowoliła ..

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie miałam białego lakieru i chyba na razie nie kupię, jasne kolory źle wyglądają na moich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  27. niee tlyko nie biały lakier :P !

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurdę ! Zazdroszczę, pazurki białe wyglądają niezwykle elegancko , ale trzeba miec nieskazitelne pazurki ! TAkie jak Twoje ! ja niestety mam skórki nie ładne; ( dbam o nie jak mogę ale one ze mną nie współpracuja;( i mogę tylko biel podziwiać na innych pazurkach !

    OdpowiedzUsuń
  29. JA bardzo lubię białe paznokcie, na Golden Rose się zawiodłam, ale jedna warstwa lakieru z IsaDory daje piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również szukam bieli idealnej - póki co zainwestowałam w My Secret i narazie wylądowała pod topem, ale zobaczymy jeszcze jak się sprawdzi solo ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrze wiedzieć, że za taką cenę jest całkiem niezły lakier. Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń