niedziela, 16 marca 2014

TOP 3: Tom Odell

Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię szukać i poznawać nowych wykonawców i ich utwory. W związku z tym postanowiłam wprowadzić nową serię postów, czyli "TOP 3..." Chyba nie trudno odgadnąć, że będą to zwykłe zestawienia trzech, moim zdaniem najlepszych piosenek różnych wykonawców. Myślę, że to jest dodawanie takich postów to jest bardzo dobre rozwiązanie, bo ich napisanie nie wymaga aż tak wiele czasu, którego ciągle brakuje. W głowie mam już z 10 artystów jak nie więcej. Mam nadzieję, że takie posty trochę inne niż zwykle, spodobają Wam się.


1. Another Love- pierwszy raz usłyszałam ją na MTV i muszę się przyznać, że na początku jej nie cierpiałam. Ciągle ją puszczali i puszczali, a ja za każdym razem, kiedy po raz kolejny słuchałam tej piosenki zaczęłam ją naprawdę doceniać. W końcu jej ulegam i od dłuższego czasu dumnie pełni funkcję mojego dzwonka. ;)


2. Best of Friends- ta piosenka jest taka piękna i ujmująca. Uwielbiam jej melodię, tekst i to, że pozwala odciąć się od wszystkiego.



3. Make The Moment Last- kiedy jej słucham nabieram dystansu do wszystkiego. Czuję się wtedy spokojna, odprężona. 


 

Mam nadzieję, że poświęciliście te 10 minut na wysłuchanie piosenek, bo warto. ;)

19 komentarzy:

  1. Mam jego płytę i mnie nie przekonuje, ale 'Another Love" jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale zaraz biorę się za nadrabianie braków i wyrabianie opinii :-)
    Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    No i jak tu nie chcieć wracać po więcej? :-)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique




    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio tyle o nim słyszę, że musiałam przesłuchać kilka piosenek i uważam, że numer jeden jest jak najbardziej na swoim miejscu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam, ale całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz na nie trafiłam:P
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej ich nie słyszałam, ale już męczę replay szczególnie pierwszej piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszej piosenki słucham już od prawie 3 miesięcy- codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. janie slucham zadnej muzyki, w pracy leci radio ale jest tak cicho ze do mnie nawet nie dochodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to tu dopiero go poznaję, fajna muzyka, nie słyszałam wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie słyszałam tych piosenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dawno go poznałam :) Another love bardzo lubię! Choć na początku mi sie nie podobała tak bardzo - ale często tak mam jak piszesz ze dopiero po jakimś czasie przekonuje się do danej piosenki :D 2 pozostałe piosenki właśnie słucham - 2 nie do końca moja :P ale moze się przekonam tak jak w wypadku 1 :P

    OdpowiedzUsuń