czwartek, 26 grudnia 2013

To już rok!


Dokładnie rok temu założyłam mojego pierwszego bloga. Bardzo długo zastanawiałam się jakim postem powinnam to uczcić. Myślałam nad dużym tagiem o mnie, ale stwierdziłam, że to nie to. Później wpadłam na pomysł, aby zrobić recenzję matującego top coatu do Lovely. Nie przypadkowo, ponieważ moim pierwszym prawdziwym, opublikowanym postem była recenzja takiego właśnie lakieru tyle, że z Gosh'a. Problem w tym, że nie mam ochoty na pisanie recenzji, no cóż zdarza się. Ostatecznie postanowiłam odpowiedzieć na pewne pytania. :)
Jakiś czas temu zostałam nominowana do Liebster Award przez Pysię z http://codziennosciczastekpiec.blogspot.com/. Bardzo Ci dziękuję. :) Jako, że już nie do końca biorę udział w takich rzeczach to trochę nagnę zasady. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Odpowiem po prostu na te pytania, bo są bardzo ciekawe. :D

1.Wierzysz w karmę?
 Raczej tak.

2.Czy chciałabyś coś w sobie zmienić?
Jest wiele takich rzeczy. Przede wszystkim chciałabym być bardziej otwarta. ;)

3. Ulubione danie?
 Tylko jedno? No dobra, są to pierogi ruskie. ;)

4. Chcesz mieszkać w Polsce czy najlepiej uciekłabyś jak najdalej stąd?
Chcę zostać w Polsce. W końcu nasi rodacy nie po to walczyli o niepodległość, żebyśmy teraz stąd po prostu wyjechali i zostawili Polskę na pastwę losu, a raczej rządu...
 
5.Marzy Ci się wesoła rodzinka czy jesteś typem bizneswomen?
Szczerze, to najlepszym wyjściem dla mnie byłoby połączenie tych dwóch rzeczy. ;)

6. Co jest Twoim priorytetem?
 Jak na razie to szkoła.
 
7. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na świecie to było by to...?
Stwierdzenie, że zakończenie wojen czy zlikwidowanie głodu byłoby bardzo banalne i niemożliwe do zrobienia. Tak naprawdę to pomoc jednej osobie i sprawienie żeby była szczęśliwa sprawiłaby, że poczuła bym satysfakcję.

8. Najlepiej czuję się gdy..?
Mogę robić to na co mam ochotę, przeczytać jakąś fajną książkę, obejrzeć film lub po prostu posłuchać muzyki. ;) 

9. Masz wielu znajomych czy wolisz mieć garstkę osób wokół siebie?
Wolę mieć kilka, ale ważnych dla mnie osób wokół siebie.   

10. Gdybyś mogła cofnąć czas co zrobiłabyś inaczej?
Myślę, że nic. Wszystko co się już się stało wykształtowało moją osobowość i charakter. 

11. Który kosmetyk pomógł Ci stać się piękniejszą wersją siebie?
Nie byłabym sobą, gdybym nie odpowiedziała, że jest to lakier do paznokci. ;) 

Teraz czas na druga część posta, czyli TAG: Moje blogowe sekrety. Już od bardzo dawna chciałam do zrobić i myślę, że dzisiaj jest idealna okazja. ;)

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Mój pierwszy post ukazał się 26.12.2012 roku, czyli dokładnie rok temu. Jednak 
01.04.2013 roku postanowiłam przenieść go tutaj i właśnie wtedy pojawił się pierwszy „blogspotowy” wpis. Kiedyś pisałam co 2-3 dni. Teraz publikuję bardzo rzadko i jestem za to na siebie zła. Częstsze wstawianie postów to jedno z moich postanowień noworocznych. ;)

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Muszę przyznać, że teraz robię to co najmniej 3-4 razy dziennie. Na samym początku potrafiłam zaglądać co godzinę. Wtedy każde jedno wyświetlenie było dla mnie gwiazdką z nieba, a nowy komentarz to cały kosmos (moje nieudolne porównania zawsze spoko) w sumie to teraz też tak jest, ale nie zaglądam tu obsesyjnie. ;) W pierwszej kolejności wchodzę na pocztę, jeżeli mam jakieś nowe komentarze to w drugiej kolejności wchodzę na bloga. Jak nie mam nic blogowego w skrzynce to wchodzę na fb, pudelka itp., a w między czasie na bloga.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
O moim blogu wiedzą jakieś 3 osoby (chyba, że poszło to dalej bez mojej wiedzy, ale mam nadzieję, że nie). Nie odczuwam potrzeby, aby mówić moim znajomym o blogu.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Właściwie to lubię wszystkie posty. Od różnego rodzaju recenzji do fotorelacji. Jeżeli są pisane z zapałem i pasją to będą mi się podobać niezależnie od ich tematyki.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Jasne, że tak. Zazdrość to rzecz ludzka, oczywiście jeżeli jest to zdrowa zazdrość. Wiadomo chciałabym mieć tyle wyświetleń, obserwatorów czy komentarzy ile maja niektóre blogerki. Jednak to motywuje mnie do dalszej pracy ;) Czasem zazdroszczę im, że mogły wypróbować jakiś produkt, ale wtedy myślę coś typu „ale super, że tego używała, szkoda, że ja nie mam jak tego wypróbować”. Zawsze to jest taka życzliwa zazdrość. ;)

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nigdy mi się to nie zdarzyło i jestem pewna, że nie zdarzy. Kupuję rzeczy, które w większym lub mniejszym stopniu są mi potrzebne. Fajnie, że mogę podzielić się moją opinią na ich temat. ;)

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Nie zauważyłam jakiejś szczególnej zmiany. No może troszkę więcej ich kupuję, ale jak coś ma naprawdę dobre opinie to dlaczego nie. Tak jak już pisałam są to jedynie rzeczy, które rzeczywiście użyję. Nie jest tak: załóżmy jakiś podkład ma świetne recenzje i kupuję go tylko dlatego, a nie jest mi on potrzebny, bo nie używam podkładów. Aż tak źle to nie jest. ;)

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Najważniejszą rzeczą jest fakt, że blogowanie stało się moją pasją. Jest czymś, bez czego nie wyobrażam sobie życia. Nie ważne czy będę pisać codziennie czy raz w miesiącu. Po za tym  co raz więcej myślę nad pójściem na dziennikarstwo. Niewątpliwie prowadzenie bloga się do tego przyczyniło.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z życia. Najdziwniejsze jest to, że często wpadam na jakiś pomysł podczas kąpieli. Właśnie tak powstała nawa bloga. Czemu tak jest? Nie wiem, może po prostu łatwo mi się jest tak skupić w końcu jestem sama i nic mi nie przeszkadza, albo po prostu dobrze mi się myśli w wodzie. ;p

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?

Bloga nigdy nie zamierzałam usunąć. Tyle czasu i serca mu poświęciłam. Dlatego też nie usunęłam poprzedniego bloga. Kryzysów przechodziłam już kilka, ale dalej tu jestem, więc mam nadzieję, że tak pozostanie. ;)

Dodatkowe pytanie:
11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Hymm.. Ciężko powiedzieć. Wkurza mnie to, że niektóre osoby nachalnie reklamują swojego bloga wszędzie gdzie się da. Rozumiem, że statystyki są ważne, ale bez przesady. Jeżeli blog jest dobry to osoby czytające go zawsze się znajdą. Pisanie komentarzy za pomocą „kopiuj-wklej” też nie jest fajne. Nie wspomnę już o proszeniu się o współpracę. Ja staram się omijać takie blogi i tyle ;)


Mam nadzieję, że dotrwaliście do tej chwili. Jest to chyba najdłuższy post na moim blogu i nie zdziwię się, jeżeli nie chciało Wam się go czytać. Nie będę się jeszcze rozpisywać przy podziękowaniach, bo jeszcze uśniecie czy coś. :D

Po prostu dziękuję Wam za ten wspólny rok. ;*

 Jeszcze jedno, jeżeli ktoś ma ochotę również odpowiedzieć na pytania czy z LA czy z tagu to serdecznie zapraszam. Nie musi to być osobny post, ale w komentarzu czy coś. Każdy komentarz będzie moim rocznicowym prezentem, więc jeśli ktoś ma chwilę to wiecie ;)

"Wonderwall"

15 komentarzy:

  1. Gratuluje wytrwalosci w pisaniu, ja sama ostatnio moj zaniedbalam i to tez moje postanowienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się rozpisałaś :D Pierogi? Skąd ja to znam :D u mnie wie tylko jedna osoba o blogu i tyle starczy :) hej, hej mam nadzieję, że posty nie będą się pojawiały raz na miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny tag :) bardzo mi sie podoba ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, oby tak dalej :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne odpowiedzi <3.
    Gratuluję!
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać odpowiedzi na pytania- można się sporo dowiedzieć :)
    Uwielbiam pierogi ruskie również! :*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi:)
    Gratulacje roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałem wszystkie odpowiedzi!:) Blogowanie też stało sie moją pasją!:) Życzę kolejnego udanego roku z blogowaniem!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/are-we-all-we-are.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne odpowiedzi ;)

    zwolenniczka

    OdpowiedzUsuń
  10. o co chodzi z 1 pytaniem XD

    klikniesz w banner Sheinside? Błagam ♥
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim dużym skrócie, to chodzi o to, że wszystkie rzeczy, które robisz-dobre i złe- do ciebie wracają. ;)

      Usuń
  11. Gratuluję nominacji! Należało się :-*
    Odpowiedzi fenomenalne! :-*

    No i oczywiście gratuluję pierwszego roczku! Oby do setki ;-)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń