sobota, 18 maja 2013

Music for life!

Music for life to akcja mająca na celu pomoc dzieciom z zaburzeniami słuchu. A teraz wyobraźcie sobie co by było gdybyście nagle nie słyszeli nic. Żadnych dźwięków, słów, piosenek… Tylko ciągłą, zwykłą, utrudniającą życie ciszę. Nie doceniamy tego, jakim szczęściem jest posiadanie zdrowego słuchu. Słuchanie muzyki, szumu drzew, śpiewu ptaków, tykanie zegara to dźwięki, które nie wszyscy znają. Warto włączyć się w tą akcję pomóc. Niech wszyscy poznają niesamowity świat dźwięków. 
Zapraszam do oglądania filmików na YouTube stworzonych w ramach tej akcji.

Co myślicie o tej akcji? Piszcie w komentarzach! 

Strona akcji: http://musicforlife.pl/

 

8 komentarzy:

  1. uwielbiam takie akcje. Jestem jak najbardziej za wszelkiego rodzaju pomocą. W ten sposób możenmy pokazac, że mamy serce. Miałam koleżankę, która na jedno ucho nie slyszała, na drugie słyszała w 30% i nie życzyłaby tego nikomu.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna akcja. uświadamia społecznośc jak wielką wartość maja otaczające nas prozaiczne wartosci.
    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna pomysł z tą akcją! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. ;)

    Chciałabym zaprosić Cię do mnie :) Jeśli spodoba ci się mój blog będzie mi miło jeśli dołączysz do obserwatorów, kiedy to zrobisz powiadom mnie o tym - odwdzięczę się tym samym :)
    p0li5h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, szczytny cel :). Jestem ZA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że taka akcja jest naprawdę spoko :)

    pozdro,
    Edina Kamila

    OdpowiedzUsuń