środa, 24 kwietnia 2013

Dlaczego każdy chce być idealny?




Dziś na jakiejś stronie zauważyłam pewien obrazek, który zainspirował mnie do napisania takiej notki. Zauważyliście, że większość ludzi dąży do bycia idealnym? Ważne jest dla nich żeby mieć idealne oceny, idealną pracę, idealny związek, idealną przyjaźń po prostu idealne życie. Jest to presja społeczeństwa. Jeżeli jesteś „idealny” to jesteś „kimś”. Ale czy to na dłuższą metę ma sens? Nie wydaje mi się. Przecież nikt nie jest do końca idealny. Każdy ma jakieś złe przyzwyczajenia, wady. Nie każdy wygląda jak modelka i nie każdy ma tyle kasy co Mark Zuckerberg. Niektórzy są dobrzy w nauce a, niektórzy w sporcie. Trzeba się z tym pogodzić.

Najważniejsze jest to, aby być sobą. Nie należy wstydzić się swoich uczuć. Kiedy jesteś smutny płacz, a kiedy szczęśliwy śmiej się. W tym co robisz, mówisz, czujesz bądź prawdziwy i w 100% sobą! 






A czy wy chcecie być idealni? Zapraszam do komentowania i obserwowania! ;)



Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie: paullaa122@gmail.com

"Nie jestem ideałem Ty też nie będziesz .
Wiesz to, powiedz jak przędziesz .
Wiesz co, kim zechcesz będziesz .
Tylko odnajdź tą właściwą energię.
Nie daj się ściągnąć na złą drogę.
Jak już na niej jesteś to weź wreszcie dość powiedz .
Nie daj się ściągnąć na złą drogę.
Jak już na niej jesteś to weź się dowiedz co robisz źle."


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz