Dużo tego wyszło, miałam zamiar wybrać najlepszą 3, ale ciężko
porównać „Zaginiona Dziewczyna” z „Dracula Historia Nieznana” czy też „Służby
specjalne” i „Avengers”. Na pewno „Gwiazd naszych wina” oraz „Zostań jeśli kochasz”
to jedne z piękniejszych filmów. „Rodzinne rewolucje” i „Udając gliniarzy” to
jedne z wielu filmów, na których płakałam ze śmiechu. Oczywiście „Red”, „Niezniszczalni”
i „Last Vegas” są świetne, w końcu z taką obsadą nie mogło być inaczej.
Mogłabym wymieniać i wymieniać, ale nie będę Was jeszcze bardziej zanudzać.
Tak na koniec dodam jeszcze kilka słów na temat całego
wyzwania. Na początku roku wszystko skrupulatnie spisywałam, później różnie
bywało, ale nie dałam za wygraną. Jestem bardzo zadowolona z efektów. Jakby nie
patrzeć 12 miesięcy to długi okres czasu i nie o wszystkim pamiętamy, a już
szczególnie o obejrzanych filmach czy przeczytanych książkach. Zaraz po
skończeniu wyrzucamy je z głowy, bo są ważniejsze rzeczy, o których musimy
pamiętać. Oczywiście, czasem coś nas tak zachwyci, że zostaje na dłużej.
Przyznam, że o co najmniej 1/3 z wymienionych wyżej filmów, które mi się naprawdę
podobały, nie pamiętałam, szczególnie tych z początku roku. Spisanie ich jest
świetną formą podsumowania roku. Po co robić sobie wyrzuty z powodu nie
spełnionych postanowień skoro można prześledzić na co przeznaczyliśmy czas. W
tym roku na pewno powtórzę to wyzwanie i Was zachęcam do tego samego. ;)
Jaki jest najlepszy film, który widzieliście w tym roku?
"Grow up"
sporo obejrzałaś:) niektóre filmy też oglądałam, np. Więzień Labiryntu:)
OdpowiedzUsuńDla mnie najciekawszy film obejrzany w 2014 to Tylko Kochankowie Przeżyją.
OdpowiedzUsuńKrólestwo niebieskie, jumper , incepcję i jestem nr 4 już widziałam i polecam. Uwielbiam filmy z Angeliną i muszę obejrzeć czarownicę.
OdpowiedzUsuńten post dodaję do zakładek, ułatwi mi poszukiwanie filmów w długie zimowe wieczory, chętnie sobie pooglądam.
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!
OdpowiedzUsuńSame dobre filmy obejrzałaś w tym roku :)
OdpowiedzUsuńBez mojej zgody - cudowny film, oglądałam go 2 razy i nadal nim się zachwycam!
OdpowiedzUsuńU mnie na blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli jesteś chętna to zapraszam do wzięcia udziału.
Sporo tego :D. Ja też oglądam dużo filmów, sporo z tych znam :). Ale nie wiem jaki był najlepszy, który oglądałam w tamtym roku ;)
OdpowiedzUsuńFaktycznie sporo tego :) Kilka z nich widziałam. Fala mi się podobała :)
OdpowiedzUsuńA najciekawszy w tym roku film niestety ciężko mi sobie przypomnieć :P
kilka z nich również widziałam. zdecydowanie najlepiej w pamięci zapisał mi się film "Zaginiona dziewczyna" - niezwykle wciągający i intrygujący. z lżejszych pozycji do mojego serca trafiły "Czas na miłość" i "I że Cię nie opuszczę". z kolei "Zostań, jeśli kochasz" i "Gwiazd naszych wina" to pozycje, które znam w formie książki, ale bardzo mnie wzruszyły. największą porażką okazał się dla mnie film "Lucy", w którym pokładałam większe nadzieje, a... skończyło się na niczym.
OdpowiedzUsuńpozdrawiam :)
Sporo tego, ja też oglądałam wiele - chyba ponad setka będzie myślę :) Część z nich znam, choć widzę że mamy różne gusty filmowe :)
OdpowiedzUsuńUlubiony film? zdecydowanie gwiazd naszych wina - za historię, emocje jakie towarzyszyły mi podczas oglądania i piękną muzykę :) Zostań jeśli kochasz też mi się bardzo podobało :) Rodzinne rewolucję chyba dziś obejrzę :D
I na koniec jeszcze mam pytanie - masz może filmweb? :)
Już dawno założyłam tam konto, ale nigdy szczególnie go nie uzupełniałam. Muszę to nadrobić, dzięki za przypomnienie o nim. Jak coś mój login to Paula122 :)
UsuńZaraz Cię zaproszę :)
UsuńWidziałam wiele filmów z Twojej listy. Najlepsze jaki widziałam ostatnio to Sinister, Mercy, Zanim Zasnę.
OdpowiedzUsuńtroche tego masz :D ja zamierzam ogladnac kosoglsa bo igrzyska mi sie bardzo podobaly
OdpowiedzUsuńWidziałam bez mojej zgody, witaj w klubie, incepcje, wyścig z czasem, na Lucy w kinie byłam mimo że gatunek nie mój to film podobał mi się zwłaszcza te migawki z natury na początku. Last Vegas – myślałam że lepszy będzie, siedem – oj dawno temu….
OdpowiedzUsuńwidziałam sporą część z twojej listy, duże wrażenie zrobiły na mnie Służby Specjalne...
OdpowiedzUsuńa jutro wybieram się na kolejną część Nocy w muzeum :)
Sporo udało Ci się obejrzeć, część z tych filmów też oglądałam :) Nie mogę się zdecydować jaki najlepszy film oglądałam w minionym roku :)
OdpowiedzUsuńwiększość filmów oglądałam i Elizjum pamiętam że był super :) ostetnio byłam na hobbit 3 świetny był , pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuńSwietny wynik Kochana :) Ja tylko obejrzalam 2 filmy :D "Gwiazd naszych wina" i Pottera ostatnia czesc ;)
OdpowiedzUsuńSzczesliwego Nowego Roku :)!
Sporo filmów. Mi ciężko by było zliczyć, bo czasem jak zacznę oglądać to wpadam w trans i oglądam parę dni pod rząd :)
OdpowiedzUsuńZrobiłam wielki krok do przodu i przeniosłam się na blogspota :) jeszcze nie wszystko tam ogarniam, ale mam nadzieję, że mnie odwiedzisz w nowym miejscu :)
OdpowiedzUsuńTosia z naczytane.blog.pl, teraz z naczytane.blogspot.com
Sporo tu filmów, które zrobiły na mnie ogromne wrażenie jak i tych, które pożarły mi bezprecedensowo czas i już nigdy go nie oddadzą.
OdpowiedzUsuńDo moich perełek tego roku należy bez wątpienia "Bogowie". Pozdrawiam serdecznie i życzę jak najwięcej ciekawych filmów :)
Ciekawa jestem ile mnie udało się obejrzeć filmów? Nie wiem, który film mnie zachwycił w minionym roku, ale największym rozczarowaniem okazał się film Milion sposobów jak zginąć na zachodzie. Na myśl przychodzi mi jeszcze film Sąsiedzi- pamiętam, ze uśmiałam się bardzo w trakcie seansu, dobra komedia ;)
OdpowiedzUsuńOj też widziałam sporo z tych filmow :)
OdpowiedzUsuńNie wiem, jaki jest najlepszy film, który ogl. w tym roku. Szczerze to mało filmów ogl. Ale muszę przyznać, że nie jestem aż tak zacofana, bo niektóre, które ty ogl. też widziałam. :D
OdpowiedzUsuńO już wiem! Miasto 44 pobiło u mnie wszystko. :)) A że nie widziałam filmów dużo, to wybór miałam ułatwiony
Ohohoh sporo się tego uzbierało :-). Ja też muszę obejżeć stąd kilka pozycji, przede wszystkim Pottera :-)
OdpowiedzUsuńhttp://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com
ja w 2014 chyba przeczytałam więcej książek niż obejrzałam filmów ;)
OdpowiedzUsuńWoow, ja obejrzałam tylko 55.. w tym 4 takie same jak ty :) (GNW, Sekstaśma, Witaj w klubie i Miasto 44)
OdpowiedzUsuń