czwartek, 8 sierpnia 2013

Już jestem. :d

Wczoraj w nocy wróciłam do domu. Wyjazd się udał, ale jak dobrze jest być znów w domu. ;) Na razie staram się wszystko powoli ogarnąć. Jutro jadę na zakupy. Już nie mogę się doczekać. ;P
Po raz trzeci zostałam nominowana do Liebster Blogger Award. Za każdym razem sprawia mi to ogromną radość. ;) Tym razem nominował mnie Damian z http://damn-fashion.blogspot.com/. Dziękuję ;)
Ostatnio pojawił się na blogu taki post. Odpowiem tylko na pytania, bo nominowałabym te same osoby. ;D

1. Gdzie spędzasz wakacje?
Wakacje spędziłam u rodziny na wsi, a resztę spędzę w domu. ;)

2. Ulubiony kolor?
Zielony.

3. Masz zwierzątko? Jakie?
Mam kota, Filusia. ;)

4. Twoje pasje?
Na pewno prowadzenie bloga, malowanie paznokci, czytanie. ;)

5. Twoje ulubione/wymarzone miejsce na ziemi?
Chyba nie mam takiego miejsca. ;)

6. Największe marzenie?
Moim największym marzeniem jest wyruszyć w podróż dookoła świata. ;)

7. Kto jest twoim idolem/wzorem?
Nie ma takiej osoby. Nie wzoruję się na nikim. Po prostu jestem sobą. :D
 
8. Gdzie widzisz się za 10 lat?
Nie myślę jeszcze o tak dalekiej przyszłości. Na razie ciągle myślę o liceum. ;p
 
9. Twój ulubiony zepół, wokalista/ka?
Tom Odell, Imagine Dragons, Ed Sheeran. <3

10. Ulubiony film?
Hymm.. Ciężko mi to określić. Lubię dużo filmów. Bardzo podobał mi się film pt. "Now is good".

11. Czym jest dla ciebie blog?
Blog jest dla mnie formą wyrażania siebie i swoich poglądów. Mogę tu swobodnie pisać na różne tematy i nie myślę o tym co o mnie pomyślą inni. Jest również taką odskocznią od rzeczywistości. Teraz już sobie nie wyobrażam żeby go nie było. ;)


"Sense" 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz