czwartek, 4 kwietnia 2013

Krem do rąk! :D

Dziś taka szybka notka,bo jakoś nie mogę na nic znaleźć czasu po świętach. Wszystko się wali....Na dodatek zbliżają się egzaminy i coraz bardziej zaczynam się stresować. :( Może macie jakieś sposoby, aby zapanować nad tym stresem?

Co do kremu. Napisze wam o jednym z moich ulubionych kremów do rąk. Jest nim krem z Johnson's body care. Ma tak przyjemny zapach... Mmmm.. Uwielbiam go. Konsystencja też jest w porządku. Nie jest za rzadki ani za gęsty. Wchłania się dosyć szybko co dla wielu jest ważne. Dla mnie jest to jedna z najważniejszych rzeczy w tego typu produktach, bo nie chcę mieć plam od kremu na ubraniach. Jeżeli chodzi o cenę...Myślę, że nie przekracza 10 zł. Jest też bardzo wydajny. 
Podsumowując, naprawdę warto kupić ten krem! :) 
 
Zapraszam do komentowania! ;>


A jeszcze jedno. Jeżeli macie do mnie jakieś pytania lub chcecie znaleźć coś szczególnego na blogu albo po prostu chcecie się ze mną skontaktować to oprócz pisania komentarzy możecie napisać do mnie na maila: paullaa122@gmail.com

Piosenka, którą dodałam ostatnio w innym wydaniu.  Polecam ;)





1 komentarz:

  1. Powodzenia na egzaminach! <3 Dasz radę!
    Dopiero teraz się dowiedziałam, że Johnson ma krem do rąk! *,*

    Obserwuj mnie ---> misscesimplysky.blogspot.com !xx

    OdpowiedzUsuń